Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за гасненето на колата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за гасненето на колата

    Привет колеги. Преди около 10 дена взимайки си колата от сервиз след смяна на масло горивен и възд. филтър както си карах и колага изгасна. Веднага завъртях и запали. Тогава не обърнах особено внимание на случилото се. Но вчера тръгвайки рано сутфинта за Истанбул още на тъгване от Велингад ми изгасна в движение. Пак така запали на секундата и продължих. В Пловдив ситуацията се повтори. До Истанбул вече нямах пробле. Тръгвайки си от там следобяд още с тръгването в рамките на 2мин се повтори ситуацията два пъти. После до пребирането ми нямаше проблем. Четох теми и колегите споменават за датчик колянов вал ама при тях пали след 10-15мин докато при мен пали мигновено. Ано не е той какво може да е? И дали има някаква връзка със смяната на горивния и възд филтър тъйкато както писах първия път ми го направи счед изкарването от сервиза.
    Алфа 166 JTD 136к.с + чип

  • #2
    Понякога на базата на погрешни наблюдения, може да се направят смайващо точни изводи!
    Напълно е възможно, до като са ръчкали по колата и да са направили някоя простотия, например да откачат някоя клема, както и проблема да няма нищо общо със сервиза.
    Прегледай си всички клеми и кабели, да не би да има някой откачен, но имай в предвид, че тия коли си искат диагностика.
    На нея веднага ще си проличи дали е от датчик или от нещо друго. Виж си и реостата на педала!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      И аз мисля да прегледам днес за нещо хлабаво или откачено. Интересно гасне паля на секундата все едно нищо не е било. Иначе няма никаква промяна в работата на мотора. Мощност, динамика и т.н. Извинявам се за тъпия въпрос ма какво е реостата на педала?
      Алфа 166 JTD 136к.с + чип

      Comment


      • #4
        Не се занимавай с глупости а сменяй датчика на коляновия вал. Моята преди 3 години ми гаснеше чат-пат като твоята, но не обръщах внимание, защото палеше на момента след това. Преди месец взе да гасне и пали след 10-15 мин, като ме е вкарвала в много кофти ситуации на пътя. Смених датчика миналата седмица и всичко се оправи.

        пп. 156 2.4 136 коня
        Last edited by zx12r; d.m.y г., 09:20.
        sigpic

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ihalachev Покажи съобщение
          И аз мисля да прегледам днес за нещо хлабаво или откачено. Интересно гасне паля на секундата все едно нищо не е било. Иначе няма никаква промяна в работата на мотора. Мощност, динамика и т.н. Извинявам се за тъпия въпрос ма какво е реостата на педала?
          Самият педал е лостче, което върти един сдвоен потенциометър. Не мисля, че е там проблемът. От него колата няма да гасне, а няма да ти реагира адекватно на натиска на педала и чека ще светне. Закачи я на диагностика да видиш какво е записала.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #6
            Аз имах сходна ситуация и проблеми, само дето при мен палеше след 10 мин като изстине колата. Датчик колянов вал за 40 кинта и си ти
            Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

            EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

            Comment


            • #7
              Преди това виж кабела на датчика и буксата. Ако не знаеш къде е - снимал съм го.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                Аз също съм сменял датчик на коляновия вал, но при мен не искаше да запали докато не изстине. По-скоро послушай съвета на колегите, провери клемите и масата на еку.

                Comment


                • #9
                  Благодаря на всички за бързите отговори. Този датчик така ли се казва /датчик колянов вал/ или има някакво по научно име? Ще проверя и кабела и буксата само че наистина не знам къде е. Молба към колегата lordliness за снимка. Дайте насока за доверен магазин от където да си го поръчам тоя датчик евентуално.
                  Алфа 166 JTD 136к.с + чип

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ihalachev Покажи съобщение
                    Благодаря на всички за бързите отговори. Този датчик така ли се казва /датчик колянов вал/ или има някакво по научно име? Ще проверя и кабела и буксата само че наистина не знам къде е. Молба към колегата lordliness за снимка. Дайте насока за доверен магазин от където да си го поръчам тоя датчик евентуално.

                    Аз си купих от ТинКар.


                    http://clubalfaromeo.com/forum/showp...&postcount=476


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Аз си купих от ТинКар.


                      http://clubalfaromeo.com/forum/showp...&postcount=476
                      някъде под стартера , ако не е сменен болта- инбус. Вижда се и буксата.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #12
                        Колеги смених въпросния датчик. Дано проблема да е бил от него. Благодаря още веднъж на всички за бързите отговори.
                        Алфа 166 JTD 136к.с + чип

                        Comment


                        • #13
                          Ако гасне и пали веднага,проблема почти 90% не е в датчика на КВ,а в проблем с налягането на нафтата,което може да се дължи на кофти гориво,скъсана гумичка на регулатора,регулатор,помпа високо налягане
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #14
                            Вчера ми изгасна на няколко пъти и трябваше да чакам по 15-20мин и чак тогава запалваше. Като свалихме датчика и га загледах видях че отпред има пъка която беше изпилена до 0. На новия е няколко милиметра. Предполагам че това е причината за проблема с него. Дано в крайна сметка се окаже той ане нещо друго.
                            Алфа 166 JTD 136к.с + чип

                            Comment


                            • #15
                              А какво е изпилило пъпката?
                              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                              Opel Astra J
                              ex:
                              Alfa Romeo 164 2.5TD
                              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                              Comment

                              Working...
                              X